Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ballonvaren opstartetn te curacao

  • stephen

    Hallo, mijn naam is Stephen Bourne geboren en getogen in curacao inmiddels al 11 jaar wonend in NL. Ik kom net terug van vakantie op Curacao, en bedacht me terplaatse dat er geen ballonvaar bedrijven zijn terwijl het mooie uitzicht over bijvoorbeeld Willemstad met zijn prachtige koloniale nederlands/antiliaanse herenhuizen, of het Spaanse water gebied of het mooie ruige platteland in het westen zicht daar bij uitstek voor zo'n avontuur lenen. Mijn vraag is dan ook waarom er geen ballonvaar bedrijven (zeker gezien de toenemde toerisme) daar zich hebben gevestigd. Graag kom ik in contact met bedrijven die zo iets willen beginnen. Ik als geboren curacaoenaar zou kunnen bijdragen in het zoeken naar contacten en netwerken. Ik hoor het graag van jullie. Gr Stephen Bourne

    0365290015 email: Bourne_stephen@hotmail.com

  • Helaas

    Helaas staat het klimaat op Curacao het niet toe om ballonvaarten uit te voeren.

    Veel wind en turbulente luchtstromen.

  • Bas

    Helaas zou het niet mogelijk zijn om Ballonvaarten in Curacao uit te voeren :-(

    Uiteraard is het in Nederland wel mogelijk. Mocht u geïnteresseerd zijn in een Ballonvaart Bedrijf in Nederland kijk dan eens op de website van BAS Ballonvaarten BV.